kwietnia 10, 2013

Ogrody, ogrody,ogrody...

W zasadzie nie wspomniałam o czym będzie ten blog. O ogrodach. O moim ogrodzie, o ogrodach, przy powstaniu, których pomagałam oraz o ogrodach, które odwiedzałam, które mnie zachwyciły, zainspirowały. Będzie też o roślinach bez, których nie powstałby żaden ogród. Tych moich ulubionych, tych ciekawych, mniej lub bardziej znanych. I to chyba tyle. A co wyjdzie to czas pokaże.

Na początek proponuję, krótki spacerek po wiosennych ogrodach Pragi.

Zaczynamy od bajecznych tulipanów w Ogrodach Królewskich




Ogród na wałach



zachwycający winobluszcz trójklapowy





a któżby nie chciał mieć takiego widoku z okna?


panorama miasta





okno na świat
 








 rzeźba w ogrodach Ambasady Polskiej




a tu już Ogrody Senatu 
 


i ich dumni mieszkańcy






i tu się żegnamy, mam nadzieję,że tylko na chwilę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © madzikowo , Blogger